PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)

PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)
Haji Hashim Kulup Ismail (Ayahanda) Hajah Arbaayah Yeop Majlis (Bonda). Anak-Anak: Abdul Rahman, Hashimah, Abdul Mutalib, Salim, Mastina, Hamdan, Syuaib, Sufini, Haryati, Suriyani, Ahmad Farid, Nurhanim, Ahmad Syukri & Mohd. Najib

Saturday, March 7, 2009

SELAMAT HARI JADI BUAT SHIMAH, 46 TAHUN...

Hari ini, 7 Mac 2009 adalah HARI JADI Hashimah Hashim yang ke-46 tahun. Hashimah adalah anak yang ke-2 kepada pasangan Hashim/Baei (HashimArbain). Shimah lahir pada 7 Mac 1963. Anak-anak sedare semuanya panggil dia MAK NGAH. Dalam keluarga HashimArbain, terdapat 14 adik beradik - 8 lelaki dan 6 perempuan. Shimah (Mak Ngah) merupakan kakak yang tertua sekali, selepas Yeop (Pak Yeop). Dalam usianya yang ke-43 tahun, pasangan Shimah & Nuar kini mempunyai 4 orang anak yang disayangi - Mira@Kak Yong, Amzi, Yasmin dan Yeya.
Marilah sama-sama kita mengucapkan 'SELAMAT ULANGTAHUN KE-43' kepada Hashimah@Mak Ngah. Semoga Allah merahmati dan juga memberkati kehidupannya seiisi keluarga.
Yeop minta maaf, kerana di hari sambutan 46 tahun ini, yeop masih berada di Sarawak sejak 4 Mac yang lalu. Mungkin balik KL minggu depan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails