PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)

PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)
Haji Hashim Kulup Ismail (Ayahanda) Hajah Arbaayah Yeop Majlis (Bonda). Anak-Anak: Abdul Rahman, Hashimah, Abdul Mutalib, Salim, Mastina, Hamdan, Syuaib, Sufini, Haryati, Suriyani, Ahmad Farid, Nurhanim, Ahmad Syukri & Mohd. Najib

Monday, January 26, 2009

Aida Ikon Gadis Melayu buat kenduri doa selamat


Nurul Ain Nabiha bergambar dengan Aida


Ain Nabiha juga bergambar dengan Aishah


Ain Nabiha dikapit oleh Aida & Aishah

Siang tadi kira-kira pukul 4.30 petang (25 Januari 2009) yeop pergi ke rumah Mak. Mak dan Apak baru saja balik daripada rumah Yong Yama di Bandar Country Homes di Rawang, selepas menghadiri majlis kenduri kesyukuran 'Aida' Ikon Gadis Melayu TV9 hari ini.
Apak bertanyakan kepada yeop kenapa kamu tak pergi ke rumah Yong Yama? Yeop beritahu Apak, tidak ada sesiapa pun yang memaklumkan kepada yeop tentang majlis kesyukuran Ikon Gadis Melayu ini.
Walau bagaimanapun yeop dan keluarga mengucapkan syabas dan tahniah kepada Aida di atas kejayaannya merangkul anugerah Ikon Gadis Melayu TV9 tempoh hari. Yeop mohon maaf kepada Yong Yama kerana tidak berpeluang meraikan majlis kesyukuran ini, kerana tidak ada seorang pun adik-adik yeop yang sudi nak maklumkan kepada yeop.
Yeop diberitahu adik-adik yang turut hadir meraikan majlis itu ialah Shimah, Salim, Mastina, Yati, Suria, Hanim bersama keluarga masing-masing. Kabarnya, ramai juga peminat dari kalangan sanak keluarga, rakan-rakan taulan yang menghadiri ke majlis kesyukuran Aida. sehingga sajian makanan khabarnya juga tidak mencukupi. TV9 juga turut membuat liputan untuk siaran rancangan khasnya minggu hadapan.
Salim telah menghantar blutooth gambar-gambar anaknya (Nurul Ain Nabiha bersama Aida). Sila lihat gambar di atas.

No comments:

Related Posts with Thumbnails