PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)

PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)
Haji Hashim Kulup Ismail (Ayahanda) Hajah Arbaayah Yeop Majlis (Bonda). Anak-Anak: Abdul Rahman, Hashimah, Abdul Mutalib, Salim, Mastina, Hamdan, Syuaib, Sufini, Haryati, Suriyani, Ahmad Farid, Nurhanim, Ahmad Syukri & Mohd. Najib

Saturday, January 3, 2009

Selamat Kembali Ke Sekolah Sesi 2009

HashimArbain mengucapkan 'Selamat Kembali Ke Sekolah Sesi 2009' kepada semua anak-anak saudara Pak Yoep yang akan memulakan persekolahan pada 5 Januari depan. Kami mendoakan semoga permulaan sesi persekolahan tahun ini dapat disertai dengan keyakinan dan keazaman untuk maju di dalam pelajaran. Contohilah mereka yang telah berjaya dengan cemerlang, agar diri kita turut teruja dengan ciri-ciri kecemerlangan itu.
Rebutlah peluang yang disediakan di musim persekolahan kali ini supaya diri kita menjadi insan yang kamil dilengkapi dengan ketajaman minda yang memiliki syaksiah diri untuk kebahagiaan bukan sahaja di dunia malah juga di akhirat. Insya Allah!
Siapa jua yang bakal menempuhi peperiksaan samada UPSR, PMR mahupun SPM didoakan kejayaan untuk mereka.


ARIEF IKMAL @ EBBY BIN ABDUL RAHMAN
TERIMA ANUGERAH CEMERLANG

Tahniah kepada Arief Ikmal @ Ebby (Anak Yeop) yang telah menerima trofi anugerah cemerlang bagi kategori "Sivik dan Kewarganegaraan' Darjah 5 Tahun 2008, di Sekolah Kebangsaan Wangsa Maju Zon R.10. Trofi ini diterimanya pada 2 Januari yang lalu di dalam satu Majlis Anugerah Cemerlang Tahun 2008 yang diadakan di sekolah berkenaan. Tahun ini Ebby berada di dalam Darjah Enam dan bakal menempuhi peperiksaan UPSR.


Arief Ikmal Abdul Rahman dan Trofi Kecemerlangannya.

1 comment:

Anonymous said...

Salam buat Arief dan Ayu dari Puan Ismayati... Semoga terus sukses untuk masa akan datang...

Related Posts with Thumbnails