PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)

PERMUAFAKATAN KELUARGA HASHIMARBAIN (PEKA)
Haji Hashim Kulup Ismail (Ayahanda) Hajah Arbaayah Yeop Majlis (Bonda). Anak-Anak: Abdul Rahman, Hashimah, Abdul Mutalib, Salim, Mastina, Hamdan, Syuaib, Sufini, Haryati, Suriyani, Ahmad Farid, Nurhanim, Ahmad Syukri & Mohd. Najib

Friday, September 25, 2009

HARI RAYA KE-5

Yeop bersama degan Pak Lili di Carrefour Wangsa Maju

Tengahari semalam (Hari Raya Ke-5) semasa yeop & yong berada di pejabat pos di Carrefour Wangsa Maju, tak semena-mena yeop terserempak dengan Pak Lili bersama-sama dengan isteri dan anak-anaknya di pusat membeli belah berkenaan. Pak Lili berada di Kuala Lumpur sejak dua hari lalu untuk berhari raya bersama Opah Su di rumah Yong Ma sebelum balik ke Kampar di sebelah petang hari ini.


Suasana di rumah Salim

Salim buat open house pada hari raya yang ke-5. Seperti biasa ramai sanak saudara yang hadir. Kelihatan di majlis tersebut ialah yeop sekeluarga, shima sekeluarga, Hamdan sekeluarga, Mastina sekeluarga, Sufini sekeluarga, Yati sekeluarga, Suriyani sekeluarga termasuk anim, syukri, najib serta anis sekeluarga.

Turut memeriahkan lagi suasana di rumah salim ialah kehadiran Daud sekeluarga. Apak juga hadir, tetapi Mak tidak kelihatan - dia keletihan kerana melayani tetamu siang tadi. Kami dihidangkan dengan jamuan nasi beriyani...sedap masakan Melati!


SMS JEMPUTAN RUMAH TERBUKA

1. Shimah Sekeluarga - 25 September 2009


"Uncles n aunties, u r invited 2 "free buffet dinner" at Abdullah Hukum suite room number880628 today about 8 pm. Late comers wont b entertained coz menus r limited 4 early birds only...(Klu x fhm refer kamus...) huhu..."
Sender: 0173904366.

2. Hamdan Sekeluarga - 26 September 2009


"Assalam. Semua dijemput dtg braya ke rumah Dan esok (26/9/09) jam 12 tghari lps kita ke rumah farid pulak. Hrp dpt hadir."
Sender: 0133271060.

3. Farid sekeluarga - 26 September 2009


"Saudara2 ku yang dikasihi. Esk jemput dtg ke rumah alid selepas ke rumah Dan...akn d beri mknan percuma..."
Sender: 0193327895.


No comments:

Related Posts with Thumbnails